2009. március 2., hétfő

Kakaóscsiga, pizza, lángos

Elkapott minket a kelt tészta láz. A kakaóscsiga egész egyszerűen errefelé nem létező dolog, és már annyira jól esett volna, megcsináltam anyai távvezérléssel. Aztán ennek a sikerén felbuzdulva jött a pizza, ami először életemben olyan igazi puha, magastésztás kelt pizza lett (otthon mindig egy centis és kőkemény maradt), és mivel maradt egy fél élesztő, hát megsütöttem lángosnak. Ami itt szintén ismeretlen. Pedig a jó kis fokhagymás, tejfölös, sajtos lángos kalóriabombánál nincs jobb (a képen csak tejföl van rajta). A kis család lelkesen élvezi a konyhai sikereimet, a kakaóscsiga főleg Julinak, Enikőnek és nekem ízlett (24 óra alatt elfogyott egy teljes tepsi), a pizzát gyakorlatilag Zsolt együltő helyében elpusztította, a lángos pedig mindenkinek csúszott. Zsolt már le is adta a következő rendelést: legközelebb szalagos fánkot sütök. Aztán majd csak meglökjük egymást a domboldalon és legurulunk az aljáig.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyu, ha már te is gasztrobloggerkedsz, a kakaóscsiga receptet küldd el nekem. Vagy Tedd fel ide.
puszi, Gombocék!
muldi

Pappito írta...

az miért van, hogy én mindig muldi után irhatok csak, amikor itt előbb van minden, mint ott? :)

a lángoshoz megjött a kedvem nekem is...

nőjetek nagyra :)

és kéretik forvaldolni a kakóscsiga receptet a déli féltekére is!

köszpusz