2008. február 14., csütörtök

Babauszi

A gofeminin.de oldal forum reszen ratalaltam egy itteni (szigeti) ribire, aki kisgyerekes anyuci es a decemberi forumbejegyzes szerint a gyerekevel tarsasagot, programokat keresett. Gondoltam vesztenivalom nincs, irok neki, hatha azota o mar korbejarta a temat. Megirtam, hogy idekoltoztunk es hat kutyat sem ismerunk es valamit csinalnek Julival. Ha tud, segitsen. Masnap megjott a valasz, mondta hogy tulkepp szivesen segit. Mikor jottunk, kik vagyunk, meg ilyenek. Egyebkent az emailcime kukacka3@…. persze nemetul. Kivancsi vagyok mifele csaj lehet aki ilyen emailcimet ad maganak. Valaszoltam, hogy kik vagyunk es hogy ne csinaljon ugyet belolunk, csak a sajat tapasztalatait mondja el, mondjuk babauszas teren ha van neki. Ma megjott a valasz. Allitolag 10 kerek percre laknak tolunk, keteves a kolke, es az utcankban (kb ugy mint otthon volt a Rubin) van a babauszas a Seerose (Tavirozsa) hotelben. Es varja, hogy irjak megint. Olyan jo, ugy orulok!!! Talan ok is odajarnak. Valaszolok is majd a lanyzonak, holnap elsetalunk a hotelbe, felderitjuk a terepet Julival es hat ha lehet, beindul az uszi program.

3 megjegyzés:

Hugi írta...

Hu de jo Zsofesz!
Voltatok ma a hotelben? Talalkoztatok a csajszival?
Jaj,a tic tac toe kazetta nagyon vicces:) bar nem angyon emlekszem, hogy mi is volt a nagy slageruk.
puszi
hugi

Névtelen írta...

Huha Szofi, ez nagyon jol hangzik, orulok neki, hogy ilyen szepen alakulnak a dolgok. Jo, hogy talaltal babauszit meg ez a leanyka tarsasag is jol hanzik. Majd meselj, hogy hogyan is alakulnak a dolgok.

Hugikam, ami tiktektoekat illeti, en sem nagyon emlekeztem csak a nevere, de hat a wikipedia csodakra kepes. ezt kapd ki :))) :
http://en.wikipedia.org/wiki/Tic_Tac_Toe_(band)

pussz mindenkinek,


Juci

Szofi írta...

hello csajok!
igen, voltunk a hotelben, megirtam egy kis bejegyzesben. A helyi ribinek meg irok mailt, hogy randizzunk.
Irjatok ti is magatokrol! Minden hir aranyat er itt a messziben.
pussz